RÓLUNK
A napraforgószáras ránctalanító krém a nyolcvanas években maga volt „a” magyar kozmetikum itthon és külföldön egyaránt. Azóta sincs másképp, hiszen a 2000-es évek közepén a márka újjászületett, és a Helia-D név alatt elérhető kínálat sokkal gazdagabb, modernebb lett.
Számunkra is hihetetlen, de idén már négy évtizede annak, hogy termékeink megjelentek a hazai piacon. Idén ugyanis 40 éves lett a Helia-D, mely ez idő alatt egy néhány kozmetikumból álló kis márkából nemzetközileg is elismert brand lett.
A legtöbb magyar nőnek a Helia-D neve jut először eszébe, ha a hazai kozmetikai márkákra gondol, összesítésben pedig a negyedik legkedveltebb brand a piacon a vásárlók körében – derült ki a 2022. ősszel készített online kutatásunkból. A felmérésben azt is megvizsgáltuk, hogy mennyire tudatosak a bőrápolás terén a magyar nők, hol szerzik be a kozmetikai termékeket, mit tesznek leggyakrabban a kosarukba, és mennyire ismerik a top hatóanyagokat.