SEGÍTSÉG A RENDELÉSHEZ
Probléma a bejelentkezéssel
Nem tudok bejelentkezni, mi lehet az oka?
- Lehetséges, hogy rosszul adta meg az e-mail címét, kérjük próbálja meg újra!
- Lehetséges, hogy regisztrációkor adta meg rosszul az e-mail címét
- Ellenőrizze, hogy a Caps Lock gomb nincs-e bekapcsolva
- Ellenőrizze, hogy a jelszó előtt vagy után nincs-e szóköz karakter
- 2018. szeptember 05-11. között rendszerátállást hajtottunk végre. Amennyiben még ezelőtt regisztrált, kérjük, regisztráljon újra!
- Amennyiben több e-mail címmel is rendelkezik, lehetséges, hogy egy másik címmel regisztrált
- Lehetséges, hogy rosszul emlékszik jelszavára. Kérjen új jelszót az „Új jelszó kérése” gomb megnyomásával
Új jelszó kérése
- Keresse meg az oldal legtetején a jobb felső sarokban lévő szürke menüsort
- Válassza ki a „Belépés” vagy „Profil” menüpontot
- Kattintson az „Elfelejtettem a jelszót” feliratra
- Adja meg az e-mail címét a felugró kék ablakban
- Pár percen belül érkezik egy levél az e-mail címére egy automatikusan generált új jelszóval
- Használja az új jelszót a bejelentkezéshez, majd állítson be magának saját jelszót a lent leírtak alapján
Amennyiben több jelszó emlékeztetőt is kkért, mindig CSAK a legfrissebb e-mailben található jelszót fogja elfogadni a rendszer.
Kértem új jelszót, de nem kaptam semmit. Mi lehet az oka?
- Rossz e-mail címre kérte az új jelszót
- Tele van a levelező fiókja, töröljön néhány régebbi levelet!
- Az új jelszót tartalmazó levél a "Spam" mappába került
- Elírta az e-mail címét a regisztráció során
Saját jelszó beállítása
- Jelentkezzen be fiókjába a Profil menüpont alatt
- Válassza a „Megrendelések” melletti „Adatmódosítás” fület
- A „Regisztrációs adatok” legfelső blokkban töltse ki a „Jelszó” és „Írja be ismét a jelszót” mezőket
- Görgessen alura és piálja ki az „Elfogadom az Általános szerződési feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót.” sort, majd nyomja meg a „Módosítás” gombot